אייזן יחסי ציבור הוא משרד בוטיק המשלב ליווי אישי עם הבנה רחבה של תחומי הפרסום, התקשורת, התדמית, המיתוג והאסטרטגיה השיווקית. התפיסה שלנו ליחסי ציבור היא הרבה מעבר להופעות בכלי המדיה השונים. לקוחותינו מקבלים:
ליווי אסטרטגי, גיבוש תדמית, בניית קונספט, מיתוג ויצירת מיצוב מבדל וייחודי.
התוכנית שאנחנו בונים כוללת ייזום פעילויות חדשניות ויצירתיות. המשמעות היא, שאנחנו לא רק מדווחים לתקשורת על התרחשויות הקשורות לעסק אלא יוצרים אותם!!! עבודת יחסי הציבור והשיווק שלנו מתחילה מניתוח מעמיק של צרכי
הלקוח / המוצר וגיבוש מטרת על מוסכמת מראש.
לטנגו צריך שניים וזה מהות הקשר בין הלקוח
למשרד יחסי הציבור שלו
למה זה חשוב בכלל? ולמה זה לא תמיד עובד?
מה לעשות כדי שפעולות יחסי הציבור יצליחו.
יחסי- ציבור בפירושם המילולי הם הקשר שלנו עם הציבור, ובעולם השיווק, ה"ציבור" הוא הלקוחות הפוטנציאלים שלנו. במונחים של מכירה ורכישה, ללא ציבור שמכיר את המוצר שלנו, לא יגיעו הקונים לרכוש אותו. לכן, עסקים רבים קטנים וגדולים משקיעים משאבים וחשיבה בפיתוח אסטרטגית יחסי הציבור. חשוב לומר שבמונחי עלות- תועלת, יחסי ציבור הם אמצעי שיווק ארוך- הטווח היעיל ביותר והוא מהווה מרכיב מוביל וחשוב מהתוכנית השיווקית הכוללת של העסק.
התשובה היא, ללא ספק, כולם! כל עסק קטן שרוצה להצליח חייב להגיע לקדמת הבמה הציבורית, וכדי שזה יקרה, הוא צריך איש יחסי ציבור צמוד שיזרים את פועלו לכלל המדיה. אם אתה לא מתנוסס מעל דפי העיתון, מתארח בתוכניות טלוויזיה, או לא פעיל ברשתות החברתיות, אתה פשוט לא קיים! ומכאן הדרך לדעיכה קצרה, מהירה וכואבת. איש יחסי הציבור יוצר את ה"הרעש" התקשורתי הנכון, ומייצר את אותו להט תקשורתי שיגרום לציבור לחפש את העסק שלך ובסופו של דבר להשפיע על התוצאות בקופה.
כל פעילות יחסי הציבור נשענת על המנשר (בריף) שנוצר בפגישה, והוא מגדיר:
מתוך זה מכין המשרד תוכנית תמיכה בפעילות:
ניתוח של התמיכה במהלך, הגדרת הסיפור או המסר המרכזי שישמש כעוגן לפעילות, לוח זמנים.
התכנית ממליצה על אופן ניהול המהלך ברמה התקשורתית, תוך הגדרת מטרות:
1. קהל יעד תקשורתי \ יעדים תקשורתיים
2. סיכונים (אם קיימים) ערוצי תקשורת
(שיווק, פרסום, צרכנות, חברה, חדשות, משפחה וכיו"ב).
WhatsApp us